vrijdag 23 november 2012

drukte voorbij, start!


 
Alle drukte van de beurzen waarop ik heb gestaan afgelopen najaar is voorbij. Nu weer tijd om een blogje te maken, en weer lekker te knutselen. Ik heb een doosje met materiaal mogen ontvangen van Studiolight. Hiervoor ga ik kaartjes maken Deze zal ik op mijn blog plaatsen. Voor diegene die dit leuke kaartje willen namaken volgt hieronder een eenvoudige beschrijving.


Wit linnen 9,5 x 9,5 cm

Label gemaakt van wit cardstock 7 x 10 cm.

 

Ik heb een label gemaakt en daar nu een verjaardagskaart van gemaakt , je kunt het natuurlijk ook als label aan een kadootje hangen.
Op de label  cupcakjes  met stazon zwart en ook de tekst op het label met stazon zwart stempelen. .Met versamark 2 rondjes gestempeld en met clear-embossing ge-embosd. Met distress-inkt tumbled glass  rond de label met een sponsje aangebracht, daarna met distress faded jeans  aan de buitenste randjes wat rond draaien met het sponsje zodat de inkt in elkaar overloopt. De cupcakjes zelf alleen wat accentjes kleuren  met distress of markers, nog een stempel met stippen erop gezet met faded jeans .
Het achtergrond kaartje is linnen papier waarop ik een grote stempelafdruk heb gezet  met versamark en met clear-embossing ge-embosd. Met distress-inkt tumbled glass  rond de buitenkant met een sponsje aangebracht, daarna met distress faded jeans  aan de buitenste randjes wat rond draaien met een acryl blok met distress-inkt er op (even een hu met je adem) en zo op het kaartje geduwd, dat een paar keer herhalen,zit er geen inkt meer op de blok dan kun je dat ook herhalen, je krijgt nu een mooi achtergrond effect.
Verder de kaart gemat.

De label versierd met hier en daar een paar stipjes en glittertjes.  Een klein rondje uit paars papier, dit plakken op de plek waar het lint door de label gaat als versteviging.

De label bevestigen met een brad.

Stempel cupcakjes: studiolight

Geen opmerkingen:

Een reactie posten