dinsdag 11 december 2012

Ga weer aan de slag


Er is mij veelvuldig gevraagd aan mij wanneer geef je weer workshops. Inmiddels weet ik wanneer ik moet werken en wanneer zijn mijn “vrije dagen”.

Ik wil gaarne de draad weer oppakken.
Eerst kaarten maken en naderhand misschien weer met haken en breien.

 

Ik ga van start met een workshop kaarten maken algemeen. Op iedere 1e maandag van de maand. In de middag of de avond. Hierin worden verschillende technieken en adviezen omtrent zoveel mogelijk hobbymateriaal gegeven.

Stempelen

werken met Distress inkt, grungeboard, Distress stains en alcohol inkt, stempelen met acrylverf, embossen met mallen/embossingpoeder en zelf mallen maken van sheet. Kortom, een leerzame middag met af en toe een hoog klieder-gehalte!

3D

Borduren

Embossing

Pergamano

Enz…

 

De techniek stempelen zal zeer ruim aan bod komen, omdat er zoveel verschillende technieken zijn.

Tijdens deze avond / middag leert  u alle ins & outs over kaarten maken  en gaat met diverse technieken aan de slag. Dit resulteert in tenminste 1  mooie kaart.

 

Bij elke workshop is er een materiaalpakket met daarin het benodigde materiaal voor het project. Verder is er altijd het benodigde ‘groot’ gereedschap in de workshopruimte aanwezig.

Wat u zelf mee moet nemen:
Om langdurig wachten op anderen te voorkomen, moet je bij scrap- kaartenmaak workshops zelf het volgende basismateriaal meenemen : snij-gereedschap, liniaal, schaar, pen, potlood, fineliner, lijm, dubbelzijdige tape, foamtape, inktblokje, acrylblok om clearstamps op te plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten